sALAM RAMADHAN BUAT SEMUA SAHABAT. SEMOGA KITA BEREBUT MENGAMBIL PELUANG DI RAMADAHN INI UNTUK MENINGKATKAN AMAL DAN MEMOHON KEAMPUNAN ALLAH
Saturday, August 7, 2010
Thursday, June 3, 2010
Amanat Ketua Biro Surau dan Da'wah 1997
Assalamualaikum.

Perkara di atas adalah dirujuk.
Bersama-sama ini disertakan perkara yang tersebut di atas untuk makluman dan tindakan pihak tuan selanjutnya.
Sekian, terima kasih.
TOLONG YE...SEKALI SAYA ULANG YE...TOLONG YE...kawan2 yg lain yg bukak blog ni, tapi x amik port pun kt pengumuman di sebelah, silalah sedar diri sikit.
dah ada org yg tolong organizekan, sanggup bertuingkus lumus meninggalkan anak bini kt umah utk pastikan event yg 12 tahun sekali ni sukses.
PLEASE la ko-operet sikit. jgn nanti dah last2 minute baru nk terhegeh2 nk join.
bukan senang nk jadi pak sanggup mcm IKI dolah ni. ade yg nk volunteer ke? HAGHAM takde kan??? so bagila upfront dulu kt IKI or other trutees. JGN buat senyap2 je.
Bulan NOVEBER tu bukannya lama lagi. kang nanti baru nk sibuk duit raye la, anak nk masuk sekolah la, nk tukor sport rim baru lah...macam2 lagi. SO support la dulu seratus bg kat IKI.
Bukan nyer IKI nk cekik darah mintak bayo penuh pun.
ITulah sahaja dari saya. Assalamualaikum.

Abg Zack dah pindah rumah baru!!!
Assalamualaikum.
Sejak-sejak rancangan Bilikku Syurgaku dah tamat season, dah tak dapat dah nak tengok Abg Zack miming lagu Swift Taylor sambil buat gaya-gaya manja bersama topinya yang begitu rare. Topi yang sesuai untuk menutupi padang-padang golf yang semakin membesar seperti salah satunya di Rumah Warden SMKA Jb dan sudah tentu satu lagi di Jalan Duta KL.
Ini bukanlah entri bercerita tentang topi tapi saya mewakili Abg Zack ingin menjemput rakan-rakan sekalian untuk menghadirkan diri ke House Warming Party beliau seperti dibawah:
Tarikh : 5 Jun 2010
Masa : 3ptg - 6ptg
Venue : No 74, Jln P11 D/26, Presint 11 Putrajaya.
Semua dijemput hadir. Tempat yang paling wajib dilawati dirumah Abg Zack sudah tentulah bilik dia kan.....
P/S : Abg Zack yang dimaksudkan adalah Zairul Mohd Noor. Ketua Biro Keceriaan.
Thursday, May 27, 2010
Tuesday, May 11, 2010
Dalam Hati ada Taman
Manusia,
Walaupun luaran dia nampak hina, dalamannya dia terlalu mulia.
Walaupun luaran dia nampak cela, dalamannya dia begitu sempurna.
Walaupun luaran dia jahat menggila, dalamannya dia tetap manusia.
Sejauh mana kita pergi, sedalam mana kita benci, seglamour mana kita menjadi... namanya tetap terpahat walau sekelumit dihati...
----
Didedikasikan kepada En Hadzril Ridzal Hussin dengan ucapan :
"Walaupun ko kipas salah orang, tapi niat suci murni tu kitorang nampak lah. Bagus2.. pasni add yang betul-betul pnya yer"
P/S : Sesiapa yang berFacebook akan dapat Big Picture untuk entry ini.
Walaupun luaran dia nampak hina, dalamannya dia terlalu mulia.
Walaupun luaran dia nampak cela, dalamannya dia begitu sempurna.
Walaupun luaran dia jahat menggila, dalamannya dia tetap manusia.
"dulu kami digelar setan
selalu dimarah ustaz zainal abidin sakiran
walau sakit kami dirotan
tapi jasa ustaz tetap jadi sanjungan"
selalu dimarah ustaz zainal abidin sakiran
walau sakit kami dirotan
tapi jasa ustaz tetap jadi sanjungan"
Sejauh mana kita pergi, sedalam mana kita benci, seglamour mana kita menjadi... namanya tetap terpahat walau sekelumit dihati...
----
Didedikasikan kepada En Hadzril Ridzal Hussin dengan ucapan :
"Walaupun ko kipas salah orang, tapi niat suci murni tu kitorang nampak lah. Bagus2.. pasni add yang betul-betul pnya yer"
P/S : Sesiapa yang berFacebook akan dapat Big Picture untuk entry ini.
Subscribe to:
Posts (Atom)
