Ini la masalahnya. Bila tak buat ramai yang tanya, bila nak buat ramai pulak tak nak participate. Camne nak buat ni? Ha ini la yang kita kena sama-sama fikirkan.
Bila dah bincang-bincang, tolak sana tolak sini, akhirnya 75% hampir pasti reunion kita akan diadakan pada 9 - 10 April 2011. Lokasi masih ditempat yang sama. Tapi tarikh ini belum final lagi ye. Akan saya confirmkan sebelum hari jumaat ini.
So sesiapa yang dah bayar full tu, boleh lah sedia-sediakan diri untuk pergi ke Melaka nanti. Sesiapa yang belum bayar full tu, sediakanlah duit lagi untuk cukupkan bayaran. Sesiapa yang tak bayar lagi tu, tak reti-reti nak bayar ke?
Kali ni kalau cuma ada 5 family pun kita proceed jugaklah. Dah camtu rupanya, nak buat camne...
`
Tuesday, February 22, 2011
Thursday, December 23, 2010
MyBabyPImpom
Assalamualaikum....
Kengkawan semua, mai singgah sat kat MyBabyPimpom. !!
Kami ambik tempahan buat bunga telur & doorgift yang kiut miut , lain dari yang lain untuk Majlis Cukur Jambul & Aqiqah, baby shower, birthday and other events....
Kengkawan semua, mai singgah sat kat MyBabyPimpom. !!
Kami ambik tempahan buat bunga telur & doorgift yang kiut miut , lain dari yang lain untuk Majlis Cukur Jambul & Aqiqah, baby shower, birthday and other events....
Pic blom banyak lagi. More pic will be upload soon...
Jangan lupa singgah na... Kalau berkenan boleh buat tempahan terus....
Monday, October 18, 2010
PENANGGUHAN REUNION DI SHAH BEACH RESORT MELAKA
Dimaklumkan kepada semua kawan2 bahawa Gathering Reunion di Shah Beach Resort Melaka akan di tangguhkan ke bulan Februari 2011 disebabkan oleh kekurangan org. Pada awalnya jumlah org yg nk menyertai gathering ni dah pun cukup, tapi memandangkan ada yg tarik diri disaat akhir atas sebab2 yg x boleh dielakkan, maka gathering ni terpaksa ditangguhkan.
Tarikh sebenar untuk gathering ni masih belum ditetapkan lagi, cadangan utk menetapkan tarikh gathering diperlukan daripada kawan2 semua terutamanya yang dh buat bayaran. Diharapkan kawan2 dapat beri kerjasama.
Tarikh sebenar untuk gathering ni masih belum ditetapkan lagi, cadangan utk menetapkan tarikh gathering diperlukan daripada kawan2 semua terutamanya yang dh buat bayaran. Diharapkan kawan2 dapat beri kerjasama.
Thursday, September 30, 2010
MARI MAKAN2 DI RUMAH SAYA
Salam Aidilfitri (yg dah nak habis ni......)
Nak jemput semua datang makan2 free kat rumah saya....
Alamat : NO. 12, JALAN 3B/6, TAMAN SETAPAK INDAH, 53100 KL
Tarikh : 02.10.2010 (SABTU)
Makan3 free ni start dari lepas Zohor sampai lah saya dah penat nak layan tetamu.. hehehe
P/s : Untuk yang nak datang lambat, sila kol saya .. insya-Allah , boleh simpankan sikit.. (kalau ada lagilah..) hehee
Tahnk you.
Nak jemput semua datang makan2 free kat rumah saya....
Alamat : NO. 12, JALAN 3B/6, TAMAN SETAPAK INDAH, 53100 KL
Tarikh : 02.10.2010 (SABTU)
Makan3 free ni start dari lepas Zohor sampai lah saya dah penat nak layan tetamu.. hehehe
P/s : Untuk yang nak datang lambat, sila kol saya .. insya-Allah , boleh simpankan sikit.. (kalau ada lagilah..) hehee
Tahnk you.
Monday, September 6, 2010
Selamat Hari Raya 2010
Kenapa gambar kelas 3/3?
Sukati aku lah sbb aku yg buat kad...
Selamat Hari Raya semua... Mohon maaf zahir & batin.... Byk sgt buat salah & silap kt korang..
Subscribe to:
Posts (Atom)
